25 آبان, 1399
هنری و تبلیغاتی

مدل لباس

تحریک احساسات بیننده و ایجاد تمایل به خرید

استفاده از مدل ها مزیت های بسیاری را برای موفقیت تبلیغات ایجاد می کند.
تحریک احساسات بیننده یکی از عوامل مهم استفاده از مدل ها در عکاسی تبلیغاتی محصولات مد است. مخاطب با دیدن محصولاتی مانند پوشاک، کیف و کفش، جواهرات بر تن یک مدل حس بهتری از تبلیغ خواهد داشت که باعث ترغیب به خرید  می شود.

درک صحیح سایز و مقیاس واقعی محصولات

بهره گیری از مدل ها بعنوان سوژه انسانی کمک می کند بیننده درک بهتری از سایز و مقیاس واقعی محصولات داشته باشد.
بعضی برندها از این استراتژی برای درک مقیاس محصولات و البته جذابیت دادن به تبلیغات استفاده می کنند، محصولات لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، مبلمان و غیره از نمونه های این نوع عکسهای تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *