25 آبان, 1399
هنری و تبلیغاتی

مدل

تاثیر عکسهای تبلیغاتی در بازاریابی

تبلیغات عناصر مختلفی مثل لوگو، شعار، عکس و توضیحات متنی رو شامل می شود.
تبلیغات در هر رسانه ای که منتشر شوند زمانی برای دیده شدن لازم خواهند داشت.

بعضی رسانه ها مانند بیلبورد فرصت کوتاهی برای دیده شدن دارند چرا که محل نمایش این رسانه بزرگراه ها است و بعضی مانند تبلیغات مجلات فرصت بیشتری خواهند داشت. اما این زمان به هر اندازه که باشد، تایمی محدود برای دیدن و جلب توجه است. عکسهای تبلیغاتی این امتیاز را دارند که در یک نگاه مقصود تبلیغ را برسانند. تبلیغات در صورت بهره بردن از عکسهای هدفمند، ماندگار خواهند شد که این ماندگاری در ذهن مخاطب باعث موفقیت تبلیغ و برند می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *